niedziela, 24 czerwca 2012

Zaczynamy

Witam. Blog ten powstał, w celu spisania relacji z moich wyjazdów. Lata lecą, pamięć coraz bardziej zawodna, więc trzeba gdzieś to spisać. Liczę, że się spodoba. Osoby bez poczucia humoru nie mają tu czego szukać. Moje wyjazdy są typowo kolejowo-transportowe, aczkolwiek od czasu do czasu spodoba mi się coś innego, co pozwoli pomieszać hobby z historią czy opisem spotkanych ludzi.

Co nie co o mnie. Mieszkam we Wrocławiu i to tutaj będzie zaczynała się każda wyprawa (przeważnie w nocy). Pracuje sobie jako dyspozytor w pewnej firmie kolejowej, studiuję logistykę i ogólnie cieszę się życiem. Moje zainteresowanie sprowadza się jak już wspomniałem do kolei i elektrotransportu. W szczególności do lokomotyw M62 produkowanych kiedyś w Zakładach w Ługańsku (Ukraina) toteż większość wyjazd będzie w miejsca gdzie można je spotkać. Próżno tu szukać relacji z wyjazdów na zachód czy do ciepłych krajów, gdyż kompletne mnie one nie interesują i poza Kubą nie mam ich na razie w planie. Aczkolwiek zawsze może się pojawić jakiś wyjątek.

Znaleźć tu będzie można relacji z wyjazdów na wschód, również takich, których nikt normalny by nie odwiedził, gdyż mają w Polsce złą prasę ;)

Zapraszam do czytania

18.08.2011 Sofia. W oczekiwaniu na opóźniony pociąg ze Stambułu do Belgradu
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz